Lite om mig...

Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår min på: Ishockey, hur man kan gilla lakrits, hur man inte kan gilla hästar.
Tre saker som finns på mitt nattduksbord: tofflor, örhängen, penna.
Tre saker jag gör just nu: Taggar för konsert!, har as hul med Anna och Fanny!, lyssnar på go musik!
Tre saker jag kan: Enligt Fanny: dansa, flumma och såklart vara bäst! <3
Tre saker jag inte kan: Flyga, Cykla baklänges, sluta älska Justin Bieber!
Tre saker/personer jag tycker du ska lyssna på: Mig!!, Justin Bieber, Fanny
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Flyga, Cykla baklänges, Gå ner i splitt
Tre favoriträtter: Tacos, Kyckling sallad, Psata sallad
PUSS<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0