maskinen!!:D

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har haft fulltupp kan man säga ;) Först va ja i skolan ganska chill dag! Tyska och sen samlades vi massa klasser och tittade på ett bildspel från när några åttor och nior (från ytterby, torild och munkegärde) hade varit iväg i polen på tolerans resa ;) det handlar om "förintelsen" och lite sånt. Sen hade vi no, sjöjd, lunch, kör och musik teori sen så slutade vi. Efter skolan åkte jag hem till Anna och åt där. Vid 3 kom pappa och hämtade mig så åkte vi ut till stallet (jag berättar mer om de i mon)när vi kom hem fixade jag mig och åt. Sen åkte vi och hämtade Anna och nu sitter vi på bussen påväg till Liseberg för att titta på maskinen ;D HAHAA Bloggar kanske ikväll när vi kommer till Anna för ja ska sova där. :) Puss//Kajsa<33

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Skulle du vilja göra bloglovin-byte med mig? Jag följer hela tiden och tar inte bort efter några dagar. Om du vill så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Bara att lägga till och sen skriva en kommentar med din länk så jag lätt bara kan lägga till dig direkt! :) Blir kul i så fall att få upp dina inlägg så man lätt hittar dom! Kramar!

2012-05-04 @ 21:01:41
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0