FRÅGESTUND!

Puss//kajsa<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Red du Hildur mycket innan du fick henne?

Hur gammal är du?

Favoritgångart?

Längd och vikt?

Vad vill du bli när du blir stor?

Har du nägra syskon?

Favoritmat?

Är Hildur din favorithäst?

2012-04-28 @ 15:46:26
Postat av: Anna

Hej tänkte om jag ställer frågor till dig gör du de till mig <3



Favorit låt med jedward?

Hund eller häst?

Jag eller godis bilar? Hahahaha

Signel / förhållande?

Ute vs inne?

Sommar vs vinter?

Tjock eller small?

En vän som är stor eller en vän som är small men tycken?

Tränar du?

Vad tycker du om mig?

Vilka bloggar följer du?

Kan du göra mer video inlägg?

Vem är din bästa vän?



Kommer inte på mer! Så klar puss på dig gmn saknar dig;* :)

2012-04-28 @ 19:15:48
URL: http://annaanilsson.blogg.se/
Postat av: S O F I A

- Om du fick åka gratis till vilket land som helst i hela världen, vart skulle du då åka?

- Vad ska du göra i sommar?

- Vilka bloggar läser du?

- Vem är din idol?

- Vad är du rädd för?



Haha kommer inte på fler, kram! :)

2012-04-30 @ 23:55:12
URL: http://bananskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0