Nu ska ja blogga rikitgt;) AHAH
Vaknade vid 12 tiden idag och drog till stallet, red ut en lugnt tur. Sen vid halv 3 kom Fanny hit så sloade vi, efter en stund gick Fanny in och sa att hon skulle hämta nått så ja väntade och efter nån minut kommer hon med en vatte flaska och sprutat iskalt vatten på min rygg! Trodde jag skulle dö! :S HAHAH Sen hade vi vittenkrig ;)
Bara så ni vet så van jag :D AHHAH Fanny blev mycket bötare en jag nej nej jag tog inte alls vattenslangen *host* *host* Sen värmde vi oss med att bada i bubbelbadkar ;)
Vid kl.6 åkte Fanny hem för jag skulle på kalas hos min kusin som fyller 25 idag, GRATTIS :D  Vi åt jättegod mat och efterrätt ;) HAHA Sen hamnade jag framför datat för att plugga engelska.
Men nu ska jag gå och göra i ordning mig så hörs vi i mon finisar<3
Puss//Kajsa<33

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här: http://vadfanskajagheta.se/2012/may/onsdag-dagens-blogg.html

2012-05-02 @ 16:03:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0