Självförtroende.....

Ganska många jag känner säger att jag har grymmt självförtroende och flera undrar hur jag har fått de så jag tängkte att jag kan göra ett inlägg om det ;)
*När jag var minder hade jag inte bra självförtroende. Jag trodde inte på mig själv och tänkte offta negativt om mig själv men även om allt jag gjorde. Jag höll mig i bakrunden och ville inte synas. Det fanns/finns människor som vill trycka ner mig och jag lät dom göra det!
*Men när jag blev äldre försttode jag att jag kunde  inte gömma mig bakom alla andra hela livet och i stället för att ställa mig bakom ställde jag mig framför, jag tänkte posetivt och såg de bästa men mig och de jag gjorde. Jag var bara med dom som brydde sig om mig och inte utnytjade mig.
Tipps från mig för att få bätter självförtroende-
*Lita på dig själv och på det du gör!
*Låt ingen trycka ner dig!
*Skit i dom som inte bryr sig om dig!
*Sluta att tänka negativt och tänk posetivt!
*Ta vara på tiden du är lycklig!
*Om någon sårar dig skit i dom och gå vidare!
*Ta dig tid att ta hand om dig själv så att du mår bra!
Här har ni lite tipps så ni kan få ett superbra självförtroende :D
PUSS!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0