"rubrik"

Jag är i skolan vi sitter och lyssnar på as bra musik och snackar med Fanny och Malin<3 I går kom min syster (som jag skrev) Så det är därför jag inte bloggade mer. Gillade ni min och Annas pasta?? ;) fast den blev typ grön sen :P HAHAHA Skart ska vi ha SO, lunch och efter det ensambel (musik) och sen hemkunskap.


JAg går ju i musik-klass så vi har inga "vanliga" musik lesioner utan vi har Ensambel då det är när vi spelar olika instrumet (gitarr, bas, trummor, piano m.m) och låtar, Orkester m.m. dom som spelar ett orkester instrument går i en orkester på men alla andra får gå olika kurser, Scen Då gär vi olika samarbetsövningar, lekar och sånt. Kör då sjunger vi olika låtar och lär oss sjunga stämmor, Musikteori Där lär vi oss om musikens historia, läsa/skriva noter och mycket mer ;)


Tänkte bara om ni ville veta ;) puss! //kajsa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0